Aktiv Fredag

Lejre IF Motion

Vi er en motionsløbeklub under "Lejre Idrætsforening". Vi er i øjeblikket ca 30 medlemmer, der dyrker gang og motionsløb.

Foreningens formål er at give mulighed for at forbedre helbredstilstanden og motionsglæden hos de mennesker, der bor i lokalområdet.

En af sidegevinsterne ved at dyrke regelmæssig motion er, at det forebygger nogle af de almindeligste skavanker mange mennesker i det moderne samfund lider af. Vi kan nævne som eksempler overvægt, hjertekarsygdomme og stress.
Vi mødes ved Lejrehallen, Bispegårdsvej, 4320 Lejre, der ligger tæt på Lejre Station - lørdag kl. 10:00.

Torben Jurlander

Følg os på Facebook

Premium indhold
For at vise dette indhold skal klubben opgradere til Premium.

Kommende aktiviteter

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter

Trænere

Der er i øjeblikket ikke nogle fremhævede profiler

Medlemmer af bestyrelsen LIF Løb & Motion

Leif Høgsvig - Formand

René Jozwiak - kasserer

Henrik Bloch Anderen

Torben Jurlander

Gunner Schuldt

Krolf, rundbold, gå-fodbold og vandreture fredage kl. 10-12

Seniorer vil bruge en fredag formiddag på at bevæge sig og have det sjovt med andre. Alle kan deltage - vi skifter mellem de forskellige muligheder. Vi mødes hver fredag kl. 10 ved Lejrehallens vestlige side eller de dage hvor vi har valgt krolf ved plejecentret Bøgebakken hvor krolfbanen. er. Kontakt Maj Britt på tlf. 27 18 65 56. Vi slutter af med en kop kaffe eller the i klublokalet i Lejrehallen.

Tilmelding via holdsport  på holdet Aktiv fredag

Tilbyd din nabo eller ven/veninde at komme med

Alle aktiviteterne foregår udendørs, så der er plads til alle der har mod og lyst til at bevæge sig. Hvis I er nok så kan i starte en ny aktivitet f.eks. længdespring eller bruge Teqball bordet øst for hallen til at lege med en volley.

Kontakt Ole Bjørn Hansen fmd. LIF hvis I mangler rekvisitter.